08.44/Uppdatera

Är vad klockan är nu och jag ska strax gå iväg till bussen för att åka och jobba, det ska vara mycket att göra ihelgen som jag nämt tidigare hoppas dock att det är många kvarliggare idag :)
Längtar faktiskt lite till imorgon och till stor städning av lägenheten.. Ska bli skönt när det är klart och vädrat å friskt i rummen finns det någe bättre? Ska byta gardin i köket också.
Har egentligen inte mycket att skriva just nu men kände att jag behövde fördriva tiden lite :P
Men nu ska ja göra någe annat de sista minuterna innan jag går!

Ha en trevlig Lördag allihop och tänk på oss som är och jobbar ;)

Puss och Kram

Älskar min Tommy <3

Uppdatera

Äntligen hemma från jobbet, har iof varit hemma en liten stund redan men har gjort lite annat innan jag satte mig här. :)
Det har varit rätt okej att jobba idag ändå, hade 13 rum, 2st 3.or, 1st 4.a, 2st 1.or resten 2.or.. Men jag hann faktiskt göra 3orna och fyran till lunch rätt bra jobbat av mig tycker jag :)
Sen efter lunch flöt allt bara på rätt så bra. Dock så började en extra tjej som brukar jobba på sommarn blöda näsblod så hon åkte hem direkt efter lunch så de va ju några som fick lite extra rum tror hon hade 5 rum kvar när hon gick så de va ju inte så mkt ändå. Jag slapp iaf att göra fler rum än de jag hade fått så de va skönt :)
Nu längtar jag till morgondagen så jag får tvätta och städa det ska bli så skönt att ha det gjort brukar faktiskt aldrig längta till att städa det undviker jag helst:P Vet inte vad som hänt med mig haha måste bero på att jag jobbet ;) men det är ju bara bra.
Usch börjar bli hungrig också känner jag undra vad man ska göra idag då?
Det skulle ju vara väldigt gott med max och deras chili cheese, synd bara att det blir så dyrt har inte riktigt råd att unna oss riktigt just nu men vi vänder det till de positiva vi lever snålt nu men när båda har fått fast jobb, (tommy ett bättre fast jobb) så kommer vi att leva livet sen. Dock så skulle vi väl helst vara lediga hela tiden men nu går ju tyvärr inte de.
Ne nu ska jag tänka ut något att äta.

Ha det så bra och ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hoppas att du har det bra på jobbet! :) Puss och Kram

2009-02-21 @ 10:05:45
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0