7 dec

Hejsan!

Så var det 7 december då, snart lucia och julafton närmar sig med stormsteg. Har bara köpt två julklappar än men vet iaf 2 till som jag ska köpa, men vad ska man ha till resten då?:O så svårt.
Vi kommer tillbringa julafton hos kära syster Jennifer och hennes Tony och Samuel å Simon. Trevligt vi var ju där förra året också.
På lördag blir det glöggmys hemma hos Kusin Anna och Linda blir nog mysigt :) Det är ju också en såndan sak vi har börjat göra varje år vad de värkar som hehe, men det är roligt tycker jag, jag gillar traditioner men Tommy är inte så inne på de tyvärr så jag får ha det för mig själv.
Ser redan fram emot nästa jul när vi har ett litet barn att pynta för och så hur underbart kommer inte det vara <3
Är nu i v25+4 tiden går sååå fort helt underbart känner henne mer och mer det är underbart.
På torsdag ska jag vara hemma hos Elisabeth och vara med Linnea,Lollo och Gabriel jag tänkte ha julpysselmys med dom medans Elisabeth och Anders är på julbord ser faktiskt fram emot det.
Annars iveckan vet jag inte riktigt vad som händer ska försöka städa lite imon och nån dag måste jag ner i källarn och leta julpyntlådan.
Neee nu har jag inte mkt mer att skriva.
Hej hopp

PoK

Älskar min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0