Torsdag

Hejsan !

Då var det torsdag då, jag började jobba igår är helt slut redan:P det är ju så otroligt varmt det va precis som jag förstod när jag va ledig så va det piss väder och nu när jag börjar jobba igen så blir det fint så tråkigt.
Annars händer det inte så mycket, min älskade Tommy och hans mor åkte upp till s-teå idag och kommer inte hem förns på söndag :( jag saknar han redan. Hur ska de gå alla dom här dagarna vi har inte varit ifrån varann mer en typ en natt :O
Men det ska nog gå bra jag får sysselsätta mig. Idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig vid datorn en stund provade sjunga en låt som jag ska sjunga på kusins sons dop :P man glömmer ju så lätt.. Efter det satte jag mig vid tvn, käkade rester från gårdagen stuvademakaroner m. köttfärsås mumma.. Sen efter det så städade jag sovrummet och dammsög och torka golvet i köket med och nu har jag duschat. Just de jag har gjort rent lillkattens sår med, det ser inte alls bra ut :( hoppas det blir bra snart inge kul att se han så.
Om en halv timme börjar unga mödrar funderar på att kika på de eller du är vad du äter får se va det blir, till de blir det iallafall jordgubbar det är ju sååå gott.. Ska även lägga in rena sängkläder i sängen också, de ska bli skönt. Så ja jag får mycke gjort när älsklingen är borta men hade hellre velat vara med honom. Så kan det vara.
Hade jag inte jobbat hela helgen så skulle jag ju självklart följt med också men jag är hemma och tjänar pengar istället. ;)

Nee nu får det vara nog ska klä på mig igen nu.

Puss o kram

Älskar dig min underbaraste Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0