Lördag

Hejsan !
Nu var det längesen jag skrev igen, men allt rullar på och man får som inte riktigt tid att skriva.
Var ledig igår superskönt och har varit ledig idag med, men har inte varit hemma nått alls idag, kl 10.00 vandrade jag iväg till studion för jag skulle knäppa kort på Sara, Mattias, Oliver och Robin, dopkort på Robin, han skulle ju döpas idag.
Det gick bra och fick en del bra kort faktiskt hoppas att dom blir nöjda för det är de som är viktigast.
Sen efter det begav vi oss till kyrkan, och jag skulle ju även sjunga på dopet Välkommen till livet med Christer Björkman, jag blev otroligt nervös när jag gick upp och började sjunga kändes verkligen som att hjärtat skulle hoppa ut ur kroppen på mig och så kändes det som att det hördes att min röst började darra men det lät tydligen bra så får vara nöjd med det :) Det var ju även där viktigast att Sara och Mattias blev nöjda och det blev dom sa dom så det var ju bra :)
Efter dopet var klart så åkte jag med Anna och Linda hem till dom för att se hur nya radhuset såg ut det var väldigt fint där och fick mycket trevligt sällskap under förmiddagen Oliver va där han med, skulle sova över hos dom. Han är ju så söt han så (=
Blev en hel del snicksnack och så, kom inte iväg hem förns 20 i 8 tror jag, när jag kom hem la jag över bilderna på datorn gick på toa och sen cyklade jag hem till kära mor och far för att gå ut med söta bricko pappa följde ju också med, det gick bra även fast det är en tik nästan granne som löper och skoja inte om att det märks på han vi träffade dom på vägen sen sprang bricko som en galning åt alla håll å kanter stackarn ;P sen såg vi dom igen då började han stuttsa på bakbena det såg så jäkla roligt ut haha.
Nu sitter jag äntligen och slappar i soffan med go Snuten bredvid mig ska nog sova om nån timma eller så för imorgon är det jobb igen. Det luktar just nu som att någon håller på att grilla eller nått här och snacka om att jag blev hungrig nu så kanske ska ta nått litet att äta så man inte lägger sig hungrig för då sover man inget bra.
Nee ni nu får det vara nog skriver mer en annan gång när jag får ork och tid.

God Natt
Puss och kram

Kärlek till min Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Det var så otroligt fint när du sjöng och vi är så väldigt tacksamma! :) Hoppas du har det bra!



Puss och Kram!

2009-08-27 @ 22:59:47
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0