Lördag

Hejsan!

Då var det lördag och härlig helg, är ledig nu till på tisdag då jobbar jag sen är jag ledig i 2 dagar till :) underbart.
Idag blir det nog en städ dag vilket är väldigt behövligt men man måste ju orka komma igång nån gång det är ju sååå tråkgit att städa. Men det behövs verkligen nu kan jag säga.
Imorgon ska jag, Sofi, Linnea, Lousie och Gabriel åka iväg till Fjärran Höjder och bada hyresgästföreningen har nått grejs där och eftersom att jag är med så blir det billigare Perfekt ! det blir nog roligt.
Sen efter det ska jag ta med mig barnen hem till mor och far där vi ska fira syster Jennifer och påengång ha en litet "avsked" för mamma å pappa då dom åker till Kina på tisdagkväll sååå underbart att dom får komma iväg nu och hoppas verkligen att det kommer att fungera, kan berätta mer sen om ungefär en månad.
Annars just nu känns det som att jag behöver lite energi någon som kan ge det till mig tack ?:)

Ne ska göra annat nu har inte tid med detta längre.

Ha en fortsatt trevlig helg det ska jag ha :)

Puss och Kram Ta hand om varandra!

Älskar dig Tommy mer en ord kan beskriva <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kul att det finns folk som kan tänka lite :)

Det roliga är att man får flera kommentarer från folk som försöker provisera mig men jag tycker bara det är roligt att folk vill visa offentligt hur jävla trångsynt och omogna dom är! :)

2009-09-05 @ 17:17:06
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack för kommentaren det värmer! :D

Så jävla skönt att få posetiva kommenterar efter sånt där. Ja kommer verkligen stå på mig för jag vet att dom har så jävla fel!

2009-09-05 @ 22:52:24
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack för kommentaren det värmer! :D

Så jävla skönt att få posetiva kommenterar efter sånt där. Ja kommer verkligen stå på mig för jag vet att dom har så jävla fel!

2009-09-05 @ 22:52:44
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hej pernilla.

Tänkte bara säga att ja blev tvungen åå byta blogg om du har intresse att följa mitt åå cleas åå hennes syskons liv så får du vända dig till den nya adressen.

Det blev för mycket när dom önskade livet ur clea.

Jag har inte en blogg för att man ska gå på min oskyldiga dotter.

Men som sagt om du vill följa oss så gå in på

www.cleasmamma.bloggsida.se

2009-09-07 @ 16:51:33
URL: http://www.cleasmamma.bloggsida.se
Postat av: Sara Mälby

Hejsan! Ikväll kommer jag visa överraskningen på bloggen ;). Vi kommer och grattar Tommy imorgon, vilken tid är det? Puss och Kram!

2009-09-11 @ 11:49:26
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0