Torsdag

Hej hallå.

Torsdag igen då, jag var med Tommy och jobbade inatt trevligt trevligt, när vi var klara lyxade vi till det lite och åkte till gdg och köpte macka,läsk och glass sen åkte vi hem och gotta :) Så mysigt att få vara med varandra sådär även fast det är "jobb" men de gör inte så mycket för mig för jag gör det ju faktiskt frivilligt + att jag för motion :) och alltid underbart att få tillbringa mycket tid med den du älskar ju.
Somnade kanske runt 8 tiden lr nått? vid 10 ringde j*vla telefonförsäljare usch sen vaknade jag några gånger till för de var så varmt i sovrummet klev upp runt 14.
Jag låg i soffan och drog mig medans jag försökte ringa till mamma å pappa sen vid typ 4 kanske åkte vi dit och hämtade gardiner som mamma ville ha manglade fixade de åkte hem till dom igen så Lena kunde hjälpa mamma å byta, när vi kom dit höll Lena på att putsa fönstrena och de blev jätte bra, Lars-Erik va också där trevligt :)
Men vi stannade inte länge skulle iväg och handla och käka innan vi skulle tillbaka för att gå ut med Brico pojken.
Annars har det inte hänt så mycket idag, sitter vid dumburken just nu inte mycket att se måste jag säga, funderar på att ta ett varmt skönt bad även fast kl är rätt mycket, sen ska jag nog drick antingen en kopp te eller varm choklad och äta någon macka myspys:D
Imorgon vet jag inte alls vad som händer än Tommy är ju ledig inatt så underbart, men på lördag ska vi iallafall hem till Annelie och Lars-Erik och äta påskmiddag med resten av skaran det ska bli trevligt att träffas.
Har egentligen inte mycket att skriva så slutar nog här.

Natti Natti

Puss och kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0