Tisdag

Hejsan!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen men så kan det gå:P
Har varit suuuper fint väder och de är ju så underbart skönt, igår va jag hemma hos mamma å pappa typ hela dagen satt ute i solen och hade det skönt, fick även träffa mina go ungar :D Sen efter de åkte jag och Tommy iväg å handla lite snabbt hem och käkade sen så gick vi iväg till studion med Tommys mamma och hans moster, fick lära mig hur utrustningen funkade och så, snacka om att man har blivit ringelrostig kan inte ens min egen kamera riktigt om jag ska vara ärlig men har aldrig använt  mig av en Minolta heller så, men de gick bra och va faktiskt riktigt roligt.
Idag klev jag upp typ 08.40 klädde mig och så sen travade jag iväg till mamma å pappa och fy vilket dåligt väder de har varit idag men de ser faktiskt ut som de kommer spricka upp nu -hoppas-  åkte hem med tobbe sen och till min förvåning så va älsklingen vaken så vi drack kaffe sen satt jag vid datorn en stund pratade med systeryster sen fixa ja med lite disk och begav mig in i badrummet och gjorde rent toa,handfat och badkar och så duschade jag så skönt nu är badkaret verkligen renskrubbat :)
Och ja nu sitter jag här och har fått världens drygaste hicka :(  Om ett tag är det Gilmore Girls de ska ses, vet inte men tycker verkligen om den serien blir så glad på nå sätt när ja ser på de, och självklart får man ju inte glömma kaffet till :D
Imorgon står det studio på schemat Linnea ska nog följa med också, och så ska jag fota Othilia och kanske Lena och Tobbe om dom vill ha en familjebild. Vi ska nämligen ha invigning snart inte nu på lördag men nästa ändå mellan 14-18 så vi ska ha lite bilder att visa upp och ja har ju inte knäppt några än så ska ta och göra de :)
Nee nu ska ja pyssla med annat försöka bli av med den här j*kla hickan med.
Ha det så bra just ni kan kolla in http://pernillasfoton.blogg.se där kommer ja lägga ut lite bilder här framöver kommentera gära :)

Puss o kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0