Onsdag

Hejsan!

Imorgon börjas det jobba igen men jobbar bara 8 dagar sen har jag inget mer, ska tjata till mig ett nytt schema tänkte jag kan inte gå hemma hela tiden måste ju få peeengar, allt i denna värld handlar ju om pengar så :P
Men till idag vaknade för kanske en timme sen nu sitter och små glor på tv, men de är ju bara skit. Funderar på att klä mig och gå ut en sväng med Snuten så han slutar gnälla, va ju ett tag sen jag va ut med honom nu så.
Jag blir tokig snart dom är och river i allt dom små liven, förstår verkligen nu med vad alla säger att ha katt är som att ha barn som aldrig växer upp:P De är Snuten de, han gör allt han inte får fast han vet att inte får göra de. Kan bli rätt galen på honom ibland.
Skit väder idag men de gör mig inte så mycket då behöver jag inte få dåligt samvete för att jag inte går ut och rör på mig :P haha.
Fick lön idag så ska åka iväg och handla när Tommy vaknar förhoppningsvis så sover han inte allt för länge idag men på senaste har han börjat vakna tidigt faktiskt skönt då slipper jag sitta själv och tråka. Fast ja kan ju gå iväg med men just nu känner jag inte för det.
Tänkte äta pizza idag har jag bestämt blev så sugen igår så de får bli så idag :) undra vad man ska välja då tål att tänkas på.
Usch nu börjar dom snart med stamrusten med :( Kommer förmodligen redan på fredag och förbereder och river badrummet usch och fy säger jag bara vi kommer bli utan toa och utan dusch och även vatten i köket väldigt kul, dom va å satt upp kranar i trapphuset igår. De gillar vi inte. Men har man tur kanske vi får den andra lägenheten? men vi har ju åkt ner till 5e plats nu och åker vi ner en till då får vi ju inte ens nå erbjudande ingen chans alls på den. Men det löser sig nog.
Nee nu får det vara nog.

Ha det bra
Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0