Måndag

Hejsan.
Jahapp så var påsken över då, fått någon dag med fint väder med underbart. Men idag är det gråmulet igen trisst :(
Vädret ändrar på sig hela tiden just nu de är så himla tråkigt så de är inte sant åt det. Men men..
I fredas så va vi hemma hos mamma å pappa nästan hela dan de va väldigt trevligt hela familjen va där. Efter att vi hade ätit tacos så åkte jag och Tommy å köpte en ny bil :D:D en volvo 240 weeho en babyblå den är fin. Sen efter det åkte vi tillbaka till mamma å pappa prata en stund sen gick jag, Tommy, Simon och Samuel ut med Brico och gud så barna sprang.
I lördags så var vi hemma hos Annelie och Lars-Erik och åt påskmiddag hela gänget det var också trevligt måste jag säga väldigt god mat bjöds det på, sen åkte vi hem till mamma å pappa. Jag, Tommy och pappa gick en promenad med Brico tillsammans de va mysigt och skönt väder ute ändå fast de va lite kallt.
Igår va det ju underbart väder ute så vi passade på att pilla lite med bilen innan vi skulle hem till Tommys mamma å käka. Efter vi hade ätit där så spelade dom poker och min älskling vann :) duktig hann. Sen for vi hem till Micke och Tessan och där blev det grillning och vitlöksbröd jag kan nog äta ihjäl mig på vitlöksbröd det är ju så gott :)
Nu sitter jag här och glor ut på de dåliga vädret och tittar lite smått på tv men de är ju  bara skit. Ledig fram till på torsdag sen så börjar jag att jobba igen.
På onsdag får jag lön :D då ska vi köpa lite grejer till bilen och fixa lite köpa nät till balkongen också så katterna kan vara ute och så man kan ha balkongdörren öppen, ska bli skönt har ju inte ställt ut nya balkonmöblerna än så de får bli då med.
Nee nu ska jag göra annat.

Hade bra
Puss o kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hello.. kul att du tittade in.. styrmansgatan 50..bakom brynäsvallen..

jasså, du har sett den.. men den ska säljas nu :) är du sugen..?

hur äre det annars då??

vad gör du nu för tiden?

2009-04-14 @ 01:32:53
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jasså.. vilket sammanträffande..va tycker du om stamrusten då? gemensam dusch/toa på gården.. tur att mamma bor nära, säger ja bara.. :) ja du, jag letar jobb som satan.. men håller också på med ett make up och hudvårdsmärke som heter MaryKay.. jag pluggar oxå en kurs på komvux.. jaa och tydligen ska vi byta bil nu..usch.. den röda som var så fin.. :)

2009-04-14 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0