Måndag

Godmorgon alla!

Nu håller dom på att låta som tusan här, nu har vi snart inget badrum kvar:O Vi valde ut färg på golvet igår, det blev den gråa, fick välja mellan den och en beige såg dock ut som ful orange och blå. Den gråa va mörk och rätt fin.
Iallafall så satt Tommy upp lappar på dörren itll vardagsrum och kök innan han sov där vi bad om att de inte skulle gå in i köket och vardagsrummet utan att säga till dagen innan då Tommy sover och vi har katterna instängda där, men ändå vaknar jag av att dom klampat in i köket och va påväg in i sovrummet. Irriterande, så jag stoppade dom och sa att ja in i sovrummet kan ni inte gå för där ligger min sambo och sover. Så hoppas dom håller sig borta nu när jag går iväg till mamma o pappa och går med voffen.
Ska börja röra på mig snart. Får se om vi åker iväg och kollar på lägenhet idag med om Tommy orkar och vill då.
Ne nu vet jag inte va ja ska skriva kanske kommer mer sen!

Puss o kram

Älskar min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0