Lördag

Hejsan!

Idag när efter jag hade ätit frukost på jobbet så skulle jag gå och få mina rum men fick istället för att städa "vanliga" rese rum och kvarliggar fick jag och Linda gå på 200's våning och storstäda rum från byggdamm då den våningen är helt nyrenoverad och fint blir det kan jag ju säga, dock så är det rätt jobbigt eftersom man måste stå upp sen ner på golvet sen stå upp och sen  ner igen ja ni förstår nog vad jag menar, ska hålla på med samma sak imorgon den våningen måste bli helt färdig städad eftersom att rummen ska hyras ut på måndag. Blir nog en tuff dag imorgon jag är helt slut redan nu ju :P Men det går nog bra är ju iallafall ledig på måndag och då kanske vi åker och kollar på en lägenhet får se hur det blir. Renoveringen av badrummet hos oss börjar ju på måndag kl 07.00 usch och fy jag kommer få en hjärtattack när jag vaknar upp av de :/ men men så kan de gå jobbigt att inte kunna gå på toa på morron då nu när jag har urinvägsinfektion med bläää.
Efter jobbet iallafall kom Tommy och hämtade mig och vi begav oss till studion eftersom vi hade invigning idag var inte där så länge men de gjorde inte mig mycket kände mig kanske lite utanför eller vad man ska säga. Kanske inte utanför heller, vet liksom inte vad man ska säga när man kommer och hoppar in mitt i sen hade jag ju inte så mycket som visades upp heller men de gör mig inte mycke skickade med min kusin mina andra bilder som hon skulle kolla på dom som kom från mig ville ju se fler än 3 av mina bilder :D kul att dom vill se iallafall. Men de blev en väldigt lyckad invigning tycker jag det hade varit mycket folk och dom gillade det dom såg. Och tjejerna hade gjort det så himla fint där ni är så duktiga :)
Nästa helg har jag lovat kusin Sara att hon ska få komma och vi ska fota hennes barn lite och även hundarna såklart det ska bli roligt.
Ne nu ska jag nog ta å slappa lite vid tv.n innan jag ska sov ska ju faktiskt upp och jobba imorgon.

Natti
Hade bra
Puss och kram

Älskar dig Tommy mer än ord kan beskriva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0