Lördag igen

Hej hallå!

Nu är man ledig igen vet inte alls när jag får jobba nästa gång trist. Men Ewa lovade att ringa till mig så fort det blev nått så det är ju alltid bra ska eventuellt få jobba på onsdag så kan ju hoppas på de.
Har bara fått jobba 10 dagar den här månaden det suger ganska så hårt för vi behöver ju pengar just nu..
Börjar känna mig sjuk med, hade irriterad hals igår när jag skulle till jobbet men tänkte att det är nog bara sådär morron ont så det går nog över om en stund när man vaknat till men nej då, är jätte irriterad nu och har börjat små hosta och snora och har lätt ont i huvet har tagit en värktablett så de ska kanske hjälpa lite. Får se om de vänder till imon kan ju hoppas för att vara förkyld är det värsta som finns tror jag, men så säger man nog alltid när man är sjuk eller?:P
Nu har det iallafall gått snart en vecka utan toa här hemma usch vad det är jobbigt att inte kunna gå på toaletten hemma i lägenheten och inte kunna duscha här och det ser ut som ja jag vet inte vad, de luktar inte speciellt gott här heller en massa byggdamm och skit i hela köket vi har förövrigt ingen spisfläkt heller hoppas dom sätter in en ny nu då för på våran va det ju nå fett som inte vill gå bort såg riktigt äckligt ut.
Jag verkligen längtar till dom är klara nu så man får tillbaka sitt privatliv och får hem våra bäbisar :) saknar katterna nå otroligt de kan man inte tro jag som va så anti-katter innan jag och Tommy blev tillsammans men nu är de helt tvärtom jag verkligen saknar dom det är såå tomt här och jag tänker på dom nästan hela tiden. Men träffar dom ju ändå varje dag när man gå på toa och så men ändå inte sammasak.
Aja till idag vaknade av att en jätte humla kom in i sovrummet sen kunde jag inte somna om så gick upp och åt halstablett efter ett tag ringde Sofi eftersom vi skulle till alborgen och sa att de va dags att åka om ca 40 min, gick in och försökte väcka Tommy men de va omöjlgt försökte ett bra tag och sen gav ja upp sen försökte jag igen. Sen gav jag upp helt kände att de inte va någon idee för vaknade han inte första gångerna så är de liksom ingen mening att lägga mer tid på det, och eftersom jag själv inte är på topp så spelade det inte så stor roll. Så efter ett tag så fick jag tråkigt och började göra ren utemöblerna som stod på balkongen det blev fint så nu kan vi sitta ute och mysa åt lunch ute där sen när de va klart också :) När jag hade ätit så gick jag in och slog på tv.n inget att se så jag slumrade till en liten stund. Vid 5 tiden kom älsklingen upp och så kollde jag lite medans han spelade cod de är roligt att se på rätt mkt action men kan inte spela själv men det gör mig inte så mycket jag hjälper till på ett litet hörn och säger när jag ser fiender :D
Vi gick sen iväg till Ulla och Lelle och duschade sen for vi iväg till resturang Bali Garden (?) tror de hette så, vi åt middag där med Ulla, Lelle, Lelles dotter Cajsa, Sofi, Baastian, Micke och Tessan de va trevligt och god mat. Sen åkte vi hem hämtade kattmat som vi gick över med till Ulla sen gick vi hem igen och ja mycket mer har inte hänt faktiskt.
Tommy sitter och spelar och jag ska nog gå tillbaka till soffan och kika lite till men va ju tvungen att uppdatera lite.
Får se hur jag mår imorron mår jag bättre och inte hostar och så kanske jag ringer kusin så vi travar till studion men vill ju inte smitta Oliver och Robin inte speciellt när dom precis blivit friska så kanske blir till veckan är  ju ändå ledig så :) Vi får se vad tiden utser.
Nee ni nu får ni roa er med något annat!
Hade så bra
Puss o kram


Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejsan! Nä jag läste att du var lite hängig...tråkigt. Herregud vi hinner ju fota senare. :) Hör av dig när du är pigg och har lust! :) Krya på dig. Pussar och Kramar

2009-04-26 @ 22:29:22
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0