Fredag

Hejsan!

Så har ännu en dag paserat, dagen började med att jag knappt orkade ta mig ur sängen var så himla trött och ville så gärna ligga kvar under täcket men pallrade mig iaf upp till slut och dunkade ner i soffan innan jag skulle gå till bussen. En glad överaskning var att Linnean min jobbade idag alltid lättare att jobba när Sofi och Linnea jobbar också, blir som inte lika ensamt på nå vis. För det blir de ju när man inte umgås med dom andra på samma sätt.
Iallafall så åt vi frukost så började dagen jag gjorde ett rum sen gick jag in till min chef och ringde till HC som jag blivit tillsagd från rådgivningen att göra, bokade tid och fick komma dit kl 14.00 vilket blev lite stressigt då jag hade 21 rum :O Men jag behövde ju inte göra alla för de jag inte hann med fick Zorica göra för hon hade inga rum att göra bara fixa på den våningen som har varit under ombyggnad. Jag hann iallafall med att göra 14 rum fram till lunch vilket jag tycker är jättebra, hade 7 rum kvar sen som hon fick jag vilket jag hann riva 4 st åt henne.
Jag åkte från jobbet med halv 1 bussen kom hem ringde moder sen klev jag in i duschen man vill ju känna sig ren när man ska till läkarn eller hur?
Det tog ju inte lång tid hos läkarn heller utan han konstaterade ju påengång att jag har urinvägsinfektion men han ville ändå klämma på min mage och de gjorde faktiskt rätt så ont. Så nu har jag fått pencilin? som jag ska äta i 7dagar så hoppas på att det blir bättre nu då. Har ju haft ont i snart 2v nu, skönt att bli av med det.
Imorgon blir det jobba igen men börjar ju 09 imorron ist för 10 som man brukar göra på helgen så att jag kan gå tidigare eftersom vi har invignig av våran studio imorgon så vill du komma är du varmt välkommen. Du kan ju slå mig en signal om du har mitt nummer då men för er som inte har de och känner mig så blir det nog inte allt för svårt att hitta det. Vi kommer ha dropin mellan 14-18. Så välkommen :)
Blev mycket nöjd med de bilder jag valt att visa också ser fram emot imorgon nu.
Ni kan ju även gå in på min fotoblogg och kommentera mina bilder pernillasfoton.blogg.se
Ne nu orkar jag inte skriva mer ska slö kolla på tv innan det blir dags för sängen!

Natti Natti
Ha det så bra
Puss och kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Å så duktig du/ni är att fota Pernilla! :) Ska bli roligt när du fotar mina! Massa pussar och kramar!

2009-04-18 @ 19:50:50
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0