Så skönt

Hej hopp!

Så underbart att få vara ledig i hela 4 dagar japp för de är jag nu :D dock så har jag ganska så fullt upp..
Idag fyller älsklings Tommy år grattis till dig älsk <3 Så idag ska jag baka bullar och städa å så om jag inte fuskar och går å köper fika ist vi får se.. men de är skoj att baka dock så tar de såååå låååång tid men men kan ju plocka å fixa lite här medans de jäser..:)
Och imorgon är de inflyttningsfesten till de är det huuuuuuuuuuuuur mkt som helst att göra men vi blir nog inte så många de är skönt eftersom vi inte har allt för många sitt platser men vi ska nog gå ut på kvällen får se hur de blir..
De blir nog bra till slut iallafall..
åååh idag får måste ja ju få lönespecet de ska bli spännande å se hur mkt ja får för allt slit..:)

Aja till nå annat..
Jag och Sofi åkte till owes igår de va skoj hitta en massa prylar som ja ska åka å köpa sen fast å andra sidan man hittar väll alltid en massa skrot där:P hehe men ska köpa en klösställning där iaf..
Sen efter vi va klar där så gav vi oss iväg på nya äventyr ända till Hofors för Sofi skulle kolla på en kattunge, efter mkt om och men så hittade vi fram och de va kanske de roligaste ja varit med om att hitta dit och så alltså..:P
Men hur som helst så va kattungen kanske huuuuuuur söt som helst och självklart köpte hon han.. Så fick sitta med en söt liten goskattunge hela vägen hem från Hofors i famnen usch va söt han va nu vill ja ha en till katt ännu mer..
Men vi ska nog spara de till vi har råd med en Bengal istället lite drygt att dom kostar mellan 6-8000:- bara men de är de värt:D

Nee nu ska ja göra annat äta frulle kanske..

Ha de bäst

Puss och kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: "Doris"

Du skriver aldrig i din blogg, uppdaterar väldigt sällan ... Ändring på det nu va ?

2008-09-16 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0