Mkt som händer i november:)

Ja de kan man lugnt säga, mamma och pappa har flyttat till Gävlestrand nu fy tusan vilken fin lägenhet måste ja säga usch man blir nästan lite avis skulle ju inte va helt fel med värmeslingor i hallen som dom har och både tvättmaskin och torktumlare i badrummet ååh att man inte har råd säger ja bara för helt fel skulle de då inte vara.
I måndas var jag och pappa å plockade i huset började små rensa lite sen så blev vi hungriga så vi tog de som skulle med till lägenheten och drog oss, sen va jag där hela kvällen lr ja fram till sju å böka å stöka, dock så mådde jag inte så vidare bra hade ont i halsen. Men ändå så följde jag åter med till huset igår då va vi några fler lr ja mamma och Jennifer lades till listan då:P trevligt men jobbigt så fort jag ansträngde mig att göra något som innebar att ja va tvungen att bära lite så blev jag helt anfådd och kunde knappt andas inge roligt de inte mest jobbigt.
Vi va å käka lunch också buffé på Gottfrids? heter de så tro? tror inte de stavas så heller men skit i samma. Det va trevligt iallafall..
När jag kom hem så bestämde jag mig för att de går inte att jobba när jag mår som ja gör så jag ringde till Ewa och sjukanmälde mig, så idag är jag hemma  och hostar de har iallafall gått över till lite slemhosta igår kväll så hade jag världens torrhosta de gjorde sååååå ont i bröstet fy.. Men men nog om de..
Ska jobba imon hade jag tänkt eftersom att de då är brandövning måste ju gå på de.. sen jobbar jag freda,lörda och sönda också wej.. Btw så ska jag nog söka jobb i forsmark och hoppas på de bästa.
Ja mer då Lena fyller år på sönda, Gabriel och Samuel fyller också i november de blir mkt ja även jag fyller ju nu snart..
Ne ni nu ska ja ta mig en macka och sätta mig lite i soffan och hosta lungorna ur mig;)

Ha det bra

Puss på er

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0