Tisdag igen

jahapp så vare tisdag igen då, tur att det inte går lite fort veckorna nu..
tyckte såå synd om älsklingen inatt när han skulle iväg och jobba jätte trött och så startat inte moppe fan så han fick ringa till jobbet och som tur var så kom dom och hämntade upp han... vet dock inte hur han kom hem stackarn fick nog gå:( får se sen när ja väcker han..
åh ja har världens ondaste skavsår på hälarna vi gick från brynäs till bomhus i förr går i högklackat iof så får ja ju skylla mig lite själv då men fan va ont de gör, usch..
ska jobba imorron, eva ringde för ett tag sen.. kanske man får lite pengar nästa månad också.. men tomie får ju tillbaka mkt pengar på skatten också de är nice:)
åh ja å tomie kanske hade den mest tråkigaste dagen ever igår fyyyy fan, typ dagen gick ut på att regga till gratis bingo sider och så satt vi å spela bingo i nåra timmar, sen glodde vi på 2 filmer typ.. wej så skoj..not:P
aja vet inte  va ja ska skriva mer kommer väll nått sen nån gång när nilea skäller på mig, hehe :D

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag hoppas du inte menar att det är jag som är nilea?:D För jag skäller aldrig på dig :D

2008-05-20 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0