Solsken

Hej hopp !

Ja de har varit riktigt fint väder nu dom senaste dagarna det gillar vi:D dock lite molningt idag vilket va ganska trisst men sånna dagar behövs väll också tänker ja..
Skulle ha varit med Linnea till b-skogen idag och bara varit lite men de blev ingen sol och ja vaknade inte förns vid 3 tiden idag shiit att man kan sova så länge egentligen iof blev de ju väldigt sent igår lr rättare sagt tidig morron innan ja somna men iallafall..
Har inge pengar på mobilen heller så kan inte ringa till lillgumman men vi får ta det en annan dag :)
Har bara slappat idag annars faktiskt ganska skönt, har dock börjat må lite små illa efter maten inte lika roligt kanske men de går väll över snart.

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte alls mycket att skriva inte så mkt som har hänt mig på sistonet, så de blir mest en massa bajsord:P

Mamma va in och tog bort skruvarna ur benet igår så nu har hon ont igen stackarn ussch va jobbigt men hon hade tur som fick operationen fast de gick in i stejk igår.. :)
Jag tror dock inte att dom kommer att komma så långt med strejken men man kan ju hoppas för deras skull jag skulle själv tycka att det var pinsamt om det inte gick vägen efter all uppmärksamhet man kastat till sig, all media är vända mot en osv, så blir allt bara skit i slut endan ussch nej jag håller mig utanför de där..DFf

Från det ena till de andra snart är de sommar uuuuunderbart jag längtar så otroligt mkt efter riktigt värme och sol och sköna dagar som man kan åka iväg och bara vara på:) sånt gillar jag..
Så ska vi ju åka till Tomies stuga i sommar också spännande :) blir nog skönt skulle ja tro vad tomie har berättat om det iallafall, just de ja när ja ändå pratar om Tomie så klippte ja han här om dan de blev fint <3 kanske hur het som helst är han :D om ni har tur kanske de kommer en bild i framtiden..

Jaaa ne nu har kan ja inte kasta in mer bajsord tror ja så hade så bra alla:D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0