Lördag

Hej hopp!
Lördag idag då är hemma hos tommys mamma nu dom spelar pooker... sen kanske dom ska spela paintboll vill ja inte utsätta mig för:P
De är soligt och fint väder idag med brände mig lite igår när ja va hemma hos mamma å pappa å solade mig, fick vara hundvakt igår en stund medans mamma å pappa å lena va ute och käkade... de gick la bra men kom inte hem förns typ halv 11 lr nått sådant..
Ska dit senare idag med och grilla lite ska bli gott pappa har köpt super grillen också kostade typ 5000:- svin dyrt men så  kan de gå.
Jag och tommy va ut till eskön här om dagen igen också de är så myspys där :)

Men ja kommer inte på nå å skriva så nu blev de bara bajs ord igen men de får ni leva med:D

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0