Ledig :)

Jag fick vara ledig idag faktiskt väldigt skönt måste ja säga få vila ut kroppen lite efter helgens slit :)
Men ska jobba imon igen och jobbar fram till på lördag rätt tufft men de ska nog gå bra, vad gör man inte för att få le lite när lönen kommer sen?;P
Fick sova ända till halv 11 idag då vaknade ja å kunde inte sova mer så gick upp på toa sen så klädde ja på mig och gick ut å gick i en timme ungefär va till affären och handlade lite med..
Sen så åt ja en morot när ja kom hem ringde till mamma sen satte ja mig i soffan vid datorn en liten stund.
Efter de så blev de ett varmt och skönt bad och nu sitter jag här igen, kollar på unga mödrar och väntar på att klockan ska bli typ 3 så ja kan väcka Tommy :)

Ja jag vet faktiskt inte vad ja ska skriva är lite tråkig av mig kanske:P
eller jo ska försöka bygga upp en hemsida så ja kan lägga ut mina bilder, får se hur de går med de :P men de skriver ja mer om sen när de börjar närma sig så ni kan gå ut och kika :)
Får se nu också om ja får köpa kameran på avbetalning isf gör ja de lr ja betala den på typ 3 ggr lr nått, hoppas de är ju snart dags att fota bröllopp så måste ju ha något att fota med annars blir det lite svårt måste ja ju säga:) men de löser sig nog..

Aja ska göra annat nu hade bra alla!

Tommy jag älskar dig ;) <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jobba är bra ,Lön är bra=) hejja hejja hejja !! =)

2008-05-28 @ 06:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0