Jobb jobb och åter jobb:)

Hej hopp i galopp :)

Har jobbat idag, jobbade igår med och ska jobba imon, känns faktiskt skönt att få jobba lite även fast man inte alls känner för det när man kliver upp på morron lr innan man ska sova på kvällen.. Men just när man är där och när man kommer hem är det skönt, och självklart när lönen kommer:)
Ska få jobba en hel del nu med så de är ju bra..

Den 23 ska jag på begravning också mindre kul:/ farfars bror Elis dock så har jag bara träffat han 2 ggr men de är ändå farfars bror och de va en del som man hade kvar från farfar, iof så bode ju han i Kanada och har inte varit i Sverige mkt sen han flyttade dit för en massa massa massa år sedan..
Vi som hade sett fram emot att hinna hälsa på honom och få se hur han hade det men de går ju tyvärr inte nu men är glad för den lilla tiden jag fick med honom..

Jag och älsklingen ska snart åka och stor handla han ska bara dricka upp sitt kaffe först, han är så underbar min Tommy:) ni ska se hur sött han sitter och ler nu när han ser på simpsons :) åh jag är sååå kär:D blir mer och mer kär för varje dag som går blir förvånad att det går jag trode inte man kunde bli så här kär men det är bra :)

Ja annars har jag nog inte så mkt att skriva eller jo vi va å kolla på en ny bil igår en Civic R nått eller hur det nu stavas och heter vi vill ha en sådan båda två så förhoppningsvis så får man ett fast jobb snart så vi kan köpa den, förstå den är hur fin som helst och tuff och sprillans ny ingen annan har kört runt och lolat i den :D skoj.. Men vi får se än så länge är det bara drömmar men förhoppningsvis så blir det verklighet :)

Ajaj ska göra annat nu ta hand om er nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0