glädje och sorg

Ja den här helgen är de en massa glädje men även en massa sorg.
Va hem till mamma å pappa igår kväll för att hämta bilen, till min stooora förvåning så fick ja veta att dom hade fått in pengarna från sita eftersom att pappa sålt firman. :)
Sen så tänkte ja prata med dom om kameran som ja ville köpa, så ja o tommy va ut med hunden sen skulle vi prata mer om det.
Då fick ja veta eller ja jag FICK den i förskottspresent av  hela familjen :D tack så otroligt mkt.. Iof så fyller ja ju inte förns i november så de är en jävla förskottspresent men iallafall så underbart grät en skvätt i bilen idag för att ja blev så lycklig:)

Har även varit på begravning idag de va ju mindre kul, Elis farfars bror han kom hem från kanada i veckan så då blev det begravning idag den var jätte fin med fina psalmer och en jätte bra präst.

Efter kyrkan så åkte vi iväg till långbro för att fick lite de är ju så otroligt varmt ute men de va mysigt men släkt man inte ofta träffar och fint väder att sitta ute i. 
 
Tommys bror fyller år idag också så grattis Micke, vet inte riktigt vi skulle ha varit där kl 3 tror ja men tommy vägrar ju vakna och ja orkar inte bry mig mer nu för ja har försökt väckt han flera gånger men han blir bara sur, så nu skiter ja i det. hans eget fel:P

Imorgon ska ja jobba igen också sen är ja nog ledig hela resten av veckan skulle ja tro de skulle vara jätte skönt att få vila ut riktigt känner att jag är slut i hela kroppen skulle bara kunna ligga och sova hela dan idag tror ja.. men men nu har ja bättre saker för mig så vi hörs !

Puss o kram!

Tommy min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0