Helg

Ja helg igen då dock så känns de som man har haft en jääääätte lång helg nu, va längesen ja jobbade men de har vart skönt att bara va hemma och slappa.. Börjar jobba nästa vecka på tisda så jobbar ja den veckan sen är ja ledig i 2 veckor, då ska vi åka iväg jag och älsklingen:) sen jobbar man till sista september.. sen får vi se hur de går, om jag blir kvar eller om de blir nå annat jobb..
Jag och Tommy körde kusin Anna och hennes två arbetskompisar till öregrund idag dom skulle på personalfest, så har nästan nyss kommit hem Tommy ligger och sover på soffan och jag vet inte riktigt vad ja ska hitta på men någe gör ja nog:P
Väntar på att gavlegårdarna ska höra av sig om lägenheten också ingen som hade tackat ja på den så hoppas nu att vi får den då blir de flytt första september.. skoj skoj :D ser verkligen fram emot att flytta till en 2a så man får ett sovrum de betyder mkt de, så man kan gå undan och vara för sig själv lite och kunna sova riktigt utan att störa varandra..
Ja jag vet inte riktigt vad ja ska skriva mer... Men de kommer väll mer sen nån gång :D
Ha det så bra så länge och ta väl hand om dig:D

Puss på er

Älskar dig Tommy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen jätte roligt om ni får lägenheten ! Jag kan hjälpa er att inreda=) Och får jag första shing på soffan? ;D Pusss

2008-06-28 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0