Fullt upp

Hej hopp..

Har jobbat lite igen nu, jobbade igår, idag och ska jobba imon.. På fredag ska jag först till bomhus och ha brico, sen vidare på Sofis student :) sen på lördag ska jag och fota ett bröllopp jag kan ju säga att jag känner pressen:P men de ska nog gå bra de är syrrans kompis Maria som ska gifta sig så de är ju inte någon okänd vilket är skönt eftersom att jag fortfarande är nybörjare.. Tur bara att jag fick min kamera:)
De blir ganska fullt upp dom här dagarna kan ja ju säga plus att jag verkligen måste städa här för de är inte fint nu kan ja ju säga..
Trött är jag också, hoppas bara att jag inte håller på att bli sjuk har varit röd i ögat i 3 dagar nu fast de börjar lägga sig tur de.. Men igår när jag skulle sova så trode jag nästan att ögonen skulle sprängas eller nått för de dunkade i dom som f*n..
Skrev nytt anställningsbevis igår med till sista september :D underbart kommer att jobba en hel del i sommar hoppas på en bra lön bara :) ska vara ledig v28 och 29. Får se hur de blir för Tommy nu eftersom att han kanske får jobb på sita då blir de inte mkt ledigt för honom om han har tur så får han vara ledig v 28.. dom vill ju egentligen att han ska börja nu men nu kan han inte sluta på tidningen inte än.. håller tummarna på de bästa :)
Måste verkligen sätta igång och få mitt körkort snart jag blir ihjäl tjatad snart ;P fast jag vill ju självklart ha körkort med, men när man jobbar så blir man ganska slut och vill ta de lugnt när man väl är ledig men ska samla mina krafter :P
Ne nu blir det nog sängen snart ska kolla om Tommy vill vakna eller sova mer först:P
Men hadet bra alla och gör inget jag inte skulle gjort;)

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0