Underbart

Har börjat jobba igen nu vilket kanske inte är så underbart men :P började förra veckan i måndas men blev sjuk så va hemma tisdag och onsdag så va ja ledig tors-freda har jobbat lörda,sönda,mån och idag är ledig imon sen jobbar jag torsda,freda,lörda,sönda är ledig måndag och jobbar igen tisda,onsda,trosda och freda och är ledig lörda och söndag:) så nu vet ni hur jag jobbar lite framöver:P

Längtar såååå otroligt mkt till september nu flyttar den 1.a jag jobbar dock då men de ska nog gå bra ändå, sen den 12.e fyller Tommy år och jag fick byta den helgen :) underbart.. och självklart så blir de ju inflyttningsfest också :D
+ att jag och Tommy har då varit tillsammans i ett halv år :D shit vad tiden går fort men kan inte vara mer kär känns det som ändå blir jag mer och mer kär för varenda dag som går:) jag är en lyckansost hehe..

I helgen ska dom ha grabbträff uppe i stugan också, så de blir en helg ensam hemma :O läskit jag har aldrig varit hemma ensam här en hel dag och en hel natt förr men de ska nog gå bra jag jobbar ju så, annars är de ju bara att åka hem till bomhus eller springa över till Linnea ;)

Jaja nu ska jag hitta på nått annat men ha det så bra..

Puss på er

Tommy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0