Söndag

Hej hopp i galopp!

Nu är det söndag igen då, igår lördag hade vi paj-kväll lr vad man ska säga Tommys kompis Tobbe kom hit och åt och dom drack lite öl, sen kom min Linnea hit också de va en massa mys :D
De blev faktiskt en jätte god paj tack Sofi för tipset ;D den blev omtyckt. Idag har vi ätit kyckling med uncel bens och ris de va också gott.
Hahah ja kom på att ja börjar lite baklänges.. Men ska skriva från början av dagen, vi vaknade vid tio tiden typ tommy klev upp före mig händer inte ofta, men iaf låg kvar och drog mig i sängen sen gick ja å såg lite på tv, sen satte vi oss och åt frukost tillsammans för första gången typ:O de va mysigt dock så åt tommy paj till frukost:P haha
aja sen gick vi iväg till k.rauta och köpte små spik och lite saker sen hem igen och fixade vitrinskåpet och de blev faktiskt bra måste jag säga.
Sen vid typ kvart över 3 åkte vi hem till mamma och pappa en sväng <3 men blev bara en snabbis eftersom att tommy skulle och spela poker. Så han gick hem till sin mamma och jag hem för att fixa lite till i lghten så självklart laddade jag hem min julmusik ja tjatat om i månader:D underbart med julen. Längtar men jag har inte julpyntat än det får bli i veckan lr helgen kanske? vi får se. 
När jag stog inne i sovrummet och fixade med bokhyllan så hörde jag väääääääärldens jävla smäll i vardagsrummet och självklart så va de ena hyllan som typ hade ramlat ner så alla saker på den for i golvet då blev jag inte så värst vidare lycklig. 
Imorgon ska jag ev. med Linnea till stan en snabbis, jag och Tommy hade tänkt åka till valbo en sväng men sen kom vi på att han ska ju åka med i en taxi bil imon men iof så kanske vi hinner ut en snabbis iaf vi får se. 
Ska ringa Ewa imon med och kolla om de finns mer tider till mig har inge mer nu ;S de är inte bra måste jobba. 
Känns liksom konstigt när man är hemma ist för att jobba. 
Men men så kan de ju vara. 
Nu då? sry om de blir lite vimsit men jag skriver bara de som ploppar upp i mitt huvud:P 
Ligger i soffan nu och kollar lite halvt på Wallander men funderar på att kanske spela lite sims. Vi får se, hör ju knappt tv.n för Tommy gastar så mkt med Micke:P 
Ne nu ska ja skona er från mina konstiga meningar
Hadet bra och ta hand om er!

Älskar min Tommy <3 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kommer du idag ? ska eventuellt till doktorn idag om vi får nån eftermiddags tid . Men ring när du vaknat och så :D Puss

2008-12-19 @ 08:27:30
Postat av: Linnéa

Uppdatera nångång då ! 10 dar sen du skrev sist !

2008-12-23 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0