Lite seg

Hej där :)
Förlåt jag blev lite seg på att skriva skulle ju berätta hur de gick att jobba natt..;P
Faktiskt så gick det rätt bra, jag stressade i början för ja tänkte att nee hur ska jag hinna med allt de här ? men när jag hade damsugit klart resturangen och gjort personalmatsal och de så blev de helt plötsligt en tanke som slog mig att ne men de här går ju för snabbt nu måste jag ta de lite lugnt så jag gjorde toaletterna i lobbyn lite små sakta för att de skulle ta tid sen gick jag ut och rökte och så vidare... Ändå så va ja klar redan halv 5 så jag gick i en hel timme utan att ha någe att göra, fast iof så satt jag mig och skrev lappen till Irene också men de tog inte så lång tid men iaf:P
Aja nog om de de gick bra bra att jobba natt :)

Om bara 4 dagar nu så flyttar jag och Tommy till 2.an de ska bli så underbart och mysigt och roligt och spännande:D jag längtar så mycket.. Dock så har vi inte varit så värst vidare bra på att packa har bara packat 3 lådor än så länge.. men de går ju rätt fort bara man sätter igång, jag är så trött när jag kommer hem från jobbet så jag vill bara sitta i soffan å titta in i väggen en stund :P så man orkar liksom inte när man inte kan sova värst vidare bra på nätterna heller och har mycket att göra på jobbet och så.. men men jobbar imon och på lörda så de blir ju nån av dom dagarna som går åt att sätta igång. de är ingen som har hört av sig om att flytta in tidigare heller så vi tänkte ta en deadline till på torsdag då ska allt va klar flyttat och så ska vi städa lght på torsdan eftersom att jag är ledig då..
Sen den 12:e så fyller älsklings Tommy år de längtar jag också till för jag är så nöjd med min present så jag vill bara ge den nu kan knappt hålla mig..:P men de ska jag nog klara:)
hmm mer dåå.. jo
Jag och Tommy va ut till IKEA idag efter jobbet de va mys fast jag va lite sur och grinig:P men de va skönt att göra nå tillsammans det va längesen..så gick vi å kolla på soffor och lite smått och gott kolla ut lite vad vi vill ha till nya lägenheten.. Så tack älskling för en underbar dag:)

Ne nu har jag skrivit en roman men nu har jag uppdaterat sen sist:)

Puss på er

Älskar dig Tommy mer och mer för varje dag som går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0