Jobb

Hej alla :)

Nu va jobbet över igen då ledig imon och de ska bli sååååååå underbart.. Är ju bara ledig en dag sen jobbar ja fyra dar igen men de ska blir skönt iallafall, har dock lite att göra imon ska köra och så ska ja gratta systers barn.. Sen ska ja försöka slappa också:P just de måste kliva upp på morron å ringa chefen också..
Jag är veerkligen helt slut i kroppen nu usscha.. men de är väll över till imon kan ja tänka mig..
Nästa vecka är de cityfesten också jobbar alla dagar förutom lördag.. så kan ju festa på fredan om ja vill har inte bestämt mig än hur ja ska göra får se kanske ska gå med Linnea och Erik tack gumman för att ja får va med er;)
Men vi får se hur de blir..
Ja jag har inte så mkt att skriva om som ni kanske märker de blir lite samma om och om igen hehe
Men nu ska ja göra nå annat så hade bra

puss på er

Älskar dig Tommy<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha gumman , inte behöver du tacka ! Haha, det vet du ... och vi ska ha kul eller hur ? :D

2008-08-04 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0