Jobb och så

Hej hopp!
Lite små trött måste jag säga vilket kanske inte är så konstigt, har jobbat från i måndags och fick igår en chans att tacka ja till att jobba natt en natt:P vilket jag självklart ska göra, så från de att jag har jobbat  dag hela veckan så ska jag jobba natt i natt då.. får se hur de går.. satt uppe hela natten för att jag ska orka med att hålla mig vaken vi får hoppas på de bästa :)
Måste säga att de ska bli lite läskigt har ju aldrig städat lokalerna och så förut bara rum, så vi får väll se hur de går, de kan ju inte annat än blir fel vilket dom får räkna med då jag inte alls vet vad som ska göras och så... Men de finns ju ett hjälp papper så de ska nog gå bra om inte så ringer jag väll och grinar till linnea så får hon hjälpa mig via telefonen:P hehe
Jaja ska nog hem till mamma å pappa å äta idag också vi får se hur de blir men de skulle ju vara trevligt beror på om Tommy hinner vakna innan dom ska äta.. Skulle va där till halv 6-6 har jag för mig..
Imorgon då så ska vi till Forsbacka till Tommys vän som fyller år då blir de fest :) sen på sönda blir de nog mest ta de lugnt kanske ska ´kolla om de finns tvätt tid skulle behöva tvätta nu, och så ska ja försöka orka mig till att börja packa ner lite här de är ju bara 2veckor och 3dagar kvar till vi flyttar :D underbart..
Aja ska göra någe annat nu typ lägga mig i soffan och spara på mina krafter;P skriver nog imorgon om hur natten varit..

Puss på er alla och ta hand om er !

Tommy jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver aldrig här :(

2008-08-21 @ 17:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0