Tisdag

Hej hopp!
Sista april imon då, shit vad de senaste ´månaderna har gått fort:) underbart börjar bli riktigt fint väder med, jag är så lycklig:)
Fick jobba idag med Eva ringde igår.. Så nu har jag iallafalltyp 8 dagar lr nått så då får ja ju lite pengar nästa månad iallafall..
De är ganska rätt så mkt tooomt på kontot nu kan ja ju säga snålas en massa nu..

Jaja annars har väll de inte hänt så mkt, jobba idag kom hem gosa i nån timme breve sovande tomie, sen så åkte vi iväg och handla sen så nu är han på pokerklubben och spelar lite, de började 7 och de är väll en massa timmar kvar:P hoppas att han vinner :D
jag har städat lite granna så nu är de rätt fint igen.. hehe

Morgon dagen då, ska hem till mamma å pappa först iallfall ska fixa in internet till dom hoppas ja får de funka bara.. sen så vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på att göra, gå å kolla in nån kase kanske.. får se vad som händer och sker imon lite trisst när man inte har nå pengar att skoj med, men sånt är livet..

Jaja lite uppdatering fick ni nu.. Kommer väll mer om nån dag skulle ja tro;P

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0