jobb jobb jobb

Hej där :)

ÄÄÄÄntligen har det fina vädret kommit till Gävle, och jag kan inte vara gladare, hur skulle jag kunna vara det när jag har mina underbara vänner speciellt Linnea, min Tomie, min familj och fint väder på de helt underbart :D
Började att jobba igår, skulle varit ledig idag men hann bara innan för dörren så ringde Eva och frågade om ja kunde jobba och de är klart man inte säger nej :) så jobbar man imon,lörda och sönda också.. lite segt att jobba helgen men så kan de vara ibland..
De skulle tydligen inte vara så mkt att göra nästa vecka så slipper nog att jobba då, så då kan ja ta igen all tid:D
och det är ju sista april på onsda också shit den här månaden har veerkilgen gått super fort.. hinner knappt med..
Från en sak till en annan, min lilla kusin fyllde 20 igår så grattis så otroligt mkt till dig :) ja lilla och lilla hon är ju iaf några mån äldre än mig men ändå:P
Ska köra nästa vecka också månda och onsda hoppas på att de går bra men de tror ja nog att det gör... vill ha mitt körkort nu men de går ju lite segt fram måste ja säga...
hmpz jaa ne man kanske ska gå å sätta på lite potatis nu för imon blir de stekt potatis och falukorv jam:D
Ha det så otroligt bra allihop
och passa på att lapa en massa sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0