helg

Hej hopp!
Nu så va helgen över igen då, har varit en trevlig helg iallafall:)
I fredas var vi hem till tommys mamma och lelle å spelade lite spel och drack lite grann, och igår så var jag först med Tommys mamma,moster och lillasyster ut och fota de va väldigt skoj fast jag hade inte min kamera med mig men nästa gång får den nog följa med också:) Sen så på kvällen åkte vi ut till f-backa och drack lite öl och så de var väll helt ok fick träffa lite fler av tommys kompisar så de va ju skoj, sov på viktors soffa de va mys :) men inte så jätte bekvämt kanske låg i samma ställning hela natten så hade lite ont när man vaknade..
Så tog vi bussen hem vid 1 tiden sen har vi bara slappat spelat lite heroes och kollat på film och tv och tommy har spelat lite poker med..
Nu sitter ja i soffan och slappar och tommy håller på att göra lite gröt nu..
Åh får första lönen på tisda också får 4300 typ för 10 dagar så de känns ju helt ok :) då blir de nya skor sen vet ja inte riktigt handla lite mat och så ska ja köpa 30 års present syster yster också..
Men nu har ja inte mkt mer att skriva men lite uppdatering iallafall:)

Puss på dig Toooomie;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0